High On Life
Du har just gått ut gymnasiet, har inget jobb, inga ambitioner och egentligen inget som går din väg – fram tills jorden blir invaderad av en alienkartell som vill bli hög på människor. Nu måste du, tillsammans med ett team med karismatiska talande pistoler, svara på hjälteuppdraget och bli den mest livsfarliga intergalaktiska prisjägare kosmos någonsin skådat. Du får resa till ett antal olika biom och platser runtom i världsrymden, ta upp kampen med den skändlige Garmantuous och hans gäng med torpeder, samla byten, träffa unika karaktärer med mera, i det senaste komediäventyret från Squanch Games!