Pool Ricochet
Pool Ricochet är ett pussel- och biljardspel som kombinerar precision, strategi och fysik i snabba, beroendeframkallande utmaningar. Sikta ditt skott, beräkna vinklar och använd rikoschetter för att förstöra alla vita mål med bara ett skott. Använd hinder för att skapa smarta banor, träffa flera mål i följd och klara varje nivå med minsta möjliga försök. Varje steg presenterar en ny biljardutmaning som kräver resonemang, exakt sikte och behärskning av vinklar. Ju längre du avancerar, desto mer komplexa blir hindren och desto mer kreativa måste dina skott vara. Om du gillar biljardspel, bollspel, fysikutmaningar, siktespel och banpussel, erbjuder Pool Ricochet en upplevelse som är enkel att lära sig men svår att bemästra. Förbered ditt skott, hitta den perfekta vinkeln och få bollen att rikoschetta över skärmen. Kan du förstöra alla mål i ett enda skott?