The Grinch 2: Saving Christmas
Alla i Vemdalen jublar, sjunger och firar, och den här julen kan Grinchen knappt bärga sig! Han är fast besluten att bevisa att han har förändrats och att hans hjärta har växt, så han tänker pynta den mest spektakulära julgranen någonsin. Spela som Grinchen och hoppa genom snöiga 3D-världar och samla julpynt som får din gran att glittra. Klara plattformsutmaningar och bemästra grinchiga prylar, från raketskridskor till snöbollsmaskinen. Ge dig ut på äventyr själv eller i samarbetsläget där du utforskar världen med Max, från Grinchens grotta till Vemdalen, och överlista busiga motståndare längs vägen. Gör dagen otrolig och sprid julstämning bland vemlingarna.