Ball Rise
Ball Rise är ett minimalistiskt arkadplattformsspel som sätter dina reflexer på prov. Kontrollera en boll med ett enkelt tryck på skärmen och få den att hoppa från plattform till plattform medan den klättrar högre och högre. Bollen rör sig automatiskt från sida till sida. Din enda utmaning är att trycka i rätt ögonblick för att hoppa, undvika fall och hitta den bästa vägen till toppen av nivån. Med one-touch-kontroller, snabba matchningar och lättlärt spelupplägg är Ball Rise perfekt för dig som gillar casualspel, reflexutmaningar och plattformsspel. Klättra, hoppa, tajma dina hopp perfekt och nå toppen. Ju högre du klättrar, desto större utmaning. Ball Rise erbjuder en enkel, snabb och beroendeframkallande upplevelse, perfekt för att spela när som helst. Testa din noggrannhet, bemästra hoppen och försök att klara varje nivå.