Jump Stack Rush
Gör dig redo för en utmaning med precision, reflexer och massor av hoppning! I Jump Stack Rush kontrollerar du en boll som måste hoppa och passera genom rörliga block och hitta det perfekta ögonblicket för att avancera utan att bli träffad. HOPPA, STAPL OCH NÅ HÖGSTA POÄNG! Varje drag kräver uppmärksamhet och timing. Placera blocken perfekt ovanpå varandra för att tjäna poängbonusar och bygga en alltmer imponerande sekvens. JU LÄNGRE DU GÅR, DESTO STÖRRE UTMANINGEN! Övervinna hinder, förbättra dina reflexer och försök att slå din egen poäng i snabba och beroendeframkallande matcher. Ett enda misstag kan avsluta din löpning. PERFEKTION ÄR VÄRT POÄNG! Få blockjusteringen rätt, behåll din sekvens och upptäck hur långt du kan gå. Lätt att lära sig, svårt att bemästra och gjort för de som gillar arkadspel, skicklighetsspel, reflexspel, snabba utmaningar och höga poäng. JUMP STACK RUSH ÄR EN ARKADUTMANING SOM ÄR ENKEL ATT SPELA OCH SVÅR ATT STOPPA. Hoppa, stapla block, undvik kollisioner och SIKT MOT HÖGSTA POÄNG!