High On Life 2
Du klarade det. Du har besegrat en intergalaktisk kartell, fört mänskligheten tillbaka från utrotningens rand och jagat farliga belöningar till galaxens bortre hörn. Din jakt på belöningar har gett dig rikedomar, berömmelse och kärlek; men när en mystisk figur från ditt förflutna dyker upp igen och sätter ett pris på din systers huvud, kastas ditt bekväma liv in i kaos. Har du vad som krävs för att riskera allt och besegra en intergalaktisk konspiration som återigen hotar din favoritart (människor)? High On Life ÅTERKOMMER när du och ditt älskade trashankteam av utomjordiska missanpassade skjuter, sticker och skejtar er genom underbara, farliga världar över hela galaxen för att spränga det ONDA läkemedelskonglomeratet som är fast beslutna att sätta prislappar på MÄNSKLIGT LIV!