Lou's Lagoon
Ett sjöflygplan, en storm och en försvunnen farbror Sätt kurs mot skyarna i ditt trofasta sjöflygplan och kasta dig in i ett hjärtevärmande äventyr över Limbos solvarma öar. Ett nödanrop från farbror Lou för dig hit, men när du landar möts du av kaos och Lou är spårlöst försvunnen. Samla resurser, hjälp invånarna på fötterna igen och nysta upp mysteriet bakom din farbrors försvinnande. Samla, skapa, återuppbygg Släpp loss sugkraften i Swirler! Ett mångsidigt superverktyg för att samla allt från skrot och vilda växter till material som Limbos unika djurliv lämnar efter sig. Använd det du hittar för att laga byggnader, tillverka saker och hjälpa samhället att frodas igen. Hitta din egen paradisvrå i Lou's Lagoon. Bygg din drömhydda på stranden, sätt din personliga prägel på omgivningen och låt ölivets rytm ta över. Möt öborna i Limbo. Upptäck skärgårdens livliga öar, var och en med sina egna samhällen, gömda skatter och unika problem att lösa. Få ett varmt välkomnande från familjen Charney i Tangle Bloom, skärgårdens livligaste stad, och bege dig vidare till Gleam Reef där Vooi dansar i takt med tidvattnet. Avsluta i Boulderia, där de buttra sockergruvarbetarna Gorplins bor. Nyckelfunktioner: 🌴 Utforska Limbos skärgård, med dess livliga samhällen och uråldriga hemligheter. 🛫 Flyg ditt eget sjöflygplan, bemästra ringutmaningar och njut av friheten i skyn. 🌀 Uppgradera dina manicker och ta äventyret ännu längre. Skopa upp, bygg, glid och fiska! 🛠️ Bygg din egen öbas, dekorera den och gör Lou's Lagoon till ditt hem. ❔Ett mysterium väntar. Pussla ihop ledtrådar, följ Lous spår och avslöja sanningen bakom hans försvinnande! Oavsett om du är fast besluten att lösa farbror Lous mysterium eller bara vill slappa och njuta av ölivet är Lou's Lagoon din biljett till ett storslaget äventyr. Redo för start?