En unik fiskeupplevelse i en öppen värld Upplev den otroliga känslan av att fånga legendariska arter på din resa mot att bli en mästerfiskare. The Angler, som är skapat av utvecklarna bakom theHunter: Call of the Wild, bjuder på ändlöst vacker och verklighetstrogen natur och en autentisk fiskeupplevelse. Fiska, utforska och koppla av ensam i enspelarläget eller tillsammans med vänner i det onlinebaserade samarbetsläget. Upptäck massor av fiskarter Varje sjö, flod och damm har sina egna unika utmaningar, framförallt vad gäller att landa de mest eftertraktade fångsterna. Utforska djup fulla av fiskarter som alla har sina egna beteenden och egenskaper. Fundera på vad du ska välja för bete och tänk strategiskt för att ligga steget före fiskarna. Välj bland en rad olika spön, rullar och beten och kombinera dem för att locka till dig bytet – och anpassa utrustning och kläder för att fiska med stil. Klara uppdrag och håva in belöningar för att skräddarsy din fiskelåda precis som du vill. Fiska med vänner på öppet vatten Spela med eller mot upp till 11 andra fiskare. Bilda fiskegäng och dela era favoritplatser med varandra för större chans på jättefångster! Ta er an en hel uppsjö olika utmaningar med båt, i terrängfordon eller till fots för att hitta de bästa fiskeställena att varva ner på.