Santa Flappy Inn
Gör dig redo för ett roligt, utmanande och juligt äventyr! Kan du klara alla nivåer och nå den sista utmaningen? Detta casualspel är det perfekta valet för att njuta av din fritid med en touch av julmagi! SPELUPPLEVELSE: Med bara ett enkelt kommando är spelet enkelt att spela, men erbjuder spännande utmaningar allt eftersom du går framåt. Undvik hinder och testa dina reflexer! Allt eftersom du avancerar genom nivåerna ökar svårighetsgraden, vilket garanterar timmar av skoj! FUNKTIONER: - Jultema: Flyg genom himlen med jultomten och hoppa mellan hinder medan han delar ut presenter till alla! Den festliga julstämningen kommer att förtrolla dig på varje nivå. - Lås upp nya karaktärer: Samla mynt under hela spelet för att låsa upp nya karaktärer, alla med unika förmågor och grafik. - 9 magiska teman: Spelet har nio unika teman, alla med sitt eget tematiska soundtrack, inklusive klassiska julsånger för att skapa en ännu mer uppslukande atmosfär. DET BÄSTA CASUALJULSPELET! Kom in i julstämning medan du utmanar dina reflexer, har kul med jultomten och njuter av en härlig upplevelse. Vad väntar du på? Upplev julens magi med detta roliga och utmanande spel!