Acceptance
En berättardriven psykologisk thriller om de fruktansvärda konsekvenserna av ett självmord. Efter din hustrus tragiska självmord försöker en kontorsarbetare bearbeta de fruktansvärda omständigheterna kring händelsen. Upplev spöklika karakteriseringar av sorgens fem faser: förnekelse, ilska, förhandling, depression och slutligen acceptans i denna täta psykologiska thriller i 2D. Berättelsen kretsar kring självmord som samhällsproblem och utforskar relationer med människor i riskzonen. Innehåll: * Berättelsedriven psykologisk thriller * Fokus på självmord och människor i riskzonen * Spännande berättelse och detaljerade karaktärer. * Originalgrafik och ljudspår.