1964 Operation Velvet Twins
Du spelar som hemliga agenten Mike Rogers, som har fått i uppdrag att spåra upp och fånga de efterlysta terroristerna som endast är kända som Velvet Twins. Spelet utspelar sig på 1960-talet där du slåss dig igenom oförglömliga banor från neonupplysta Las Vegas, tuffa Chinatown och övergivna fabriker, hela vägen till en skottväxling i en vilda västern-by! Han kan slå ut fiender med sina bara händer, men när det blir allvar tar han till de vapen som finns tillgängliga. Han kan använda pistoler, svärd, basebollträn och till och med en kulsprutepistol. 1964: Operation Velvet Twins bjuder på ren retro-underhållning utan utfyllnad – bara tajt spelkänsla, explosiv action och en omisskännlig 8-bit smak. Funktioner * Spela som Mike Rogers, hemlig agent! * Slå dig igenom vågor av fiender! * Plocka upp eldvapen när uppdraget blir intensivt! * Använd olika närstridsvapen: svärd, trän, lådor och mer! * Besegra 8 excentriska bossar! * Kämpa dig igenom 7 unika platser! * Retro-grafik och musik i autentisk 8-bit stil! * Samla dollars för att spendera på power-ups eller spara dem för att höja din poäng!