Förbeställ
Kliv in i en mystisk värld präglad av forntida myter och förbjuden magi. Spela som RIN, Skaparens sista barn, på en resa för att återställa balansen i en sönderslagen värld. Skapa kraftfulla besvärjelser, samla magiska aspekter och runor, och möta dina förvandlade syskon i intensiva bossstrider där varje val spelar roll. Utforska en mörk fantasy-Metroidvania inspirerad av forntida myter om gudar, skapelsen och fri vilja. Avslöja sanningen bakom konflikten mellan Skaparen och hans barn genom en berättelse med flera slut. Funktioner: * Utforska en mystisk, sammanlänkad värld * Skapa och anpassa elementära besvärjelser * Skapa upp till 7776 besvärjelsevarianter genom kombinationer av aspekter, runor och uppgraderingar * Bekämpa farliga varelser och mäktiga bossar * Lås upp nya förmågor för att få tillgång till dolda områden * Forma berättelsen genom dina beslut * Upplev flera slut Behärska magin på ditt eget sätt. Skapa attack-, försvars- och hjälpbesvärjelser med hjälp av magiska aspekter och besvärjelsemönster. Förbättra dem med mindre och stora runor, modifiera deras effekter och anpassa din uppbyggnad till varje utmaning. Möt dödliga fiender. Kämpa mot förvrängda varelser som är födda ur världen själv – från slemmiga varelser och jättelika insekter till fördärvade mytiska varelser. Ställ dig mot fem mäktiga bossar: dina egna syskon. Denna världs öde ligger i dina händer.