Undungeon
Undungeon är en action- och rollspelsupplevelse som återupplivar den gamla skolan av action/RPG-spel, men med modern design. Återställ ordningen i alla dimensioner, påverka och bestäm världarnas öden, skapa och besluta vad som kommer att hända i det nya Multiversumet. Design med färgglad pixelkonst: varje träd, buske och sten är handritad, varje fiende har dussintals noggrant skapade animationsrutor för att skapa en unik visuell upplevelse.; Häpnadsväckande science fiction-handling: Flera multidimensionella versioner av Jorden sammanfogas plötsligt, vilket splittrar dem i en domedagshändelse som kallas för den Stora skiftningen. Denna händelse skadade tid och rum, till synes utan möjlighet att återställa dem. Du, en Härold, ansluter dig till en interdimensionell organisation — Häroldens Underjordiska Bukt, eller bara H.U.B., som skapades av Dharma för att råda bot på efterdyningarna av katastrofen; Intensiva strider i realtid: kontrollera en Härold — en allsmäktig hjälte skapad av Gud. Kombinera hans kraftfulla närstrids- och avståndsattacker för att dräpa dina fiender. Läk dig försiktigt så att inte fienden stjäl ditt botemedel, använd rörelse, olika buffar och negativa buffar för att få överhanden och besegra dina rivaler; Anpassningsbar hjälte: implantera olika organ i din Härolds kropp för att få unika stridsförbättringar och passiva förmågor. Samla och utrusta dig med noder och runor för att göra din Härold gudalik. Uttryck dig genom att skapa en karaktär som passar din spelstil perfekt, vare sig det innefattar följeslagare, kastvapen, kritisk skada eller skada över tid, och mycket mer; Byggsystem: djupa byggsystem låter dig plocka isär grundmaterial och använda resurser för att skapa unika organ, vapen, utrustning och förbrukningsvaror som hjälper dig att definiera din unika genomspelning; Stor öppen värld: utforska avlägsna länder bortom dina vildaste fantasier och träffa deras exotiska invånare — köpmän och banditer lever sina liv oavsett vart du går. Du kan handla med lokalbor, rekrytera dem för att få hjälp i strid eller till och med förstöra deras läger. Mellan uppdragen kan du återhämta dig, utrusta dig och vila i H.U.B. – en bas i det neutrala utrymmet mellan dimensionerna; NPC-interaktionssystem: beslut du tar som Härold påverkar ödet för karaktärerna du möter såväl som hela dimensioner.