Kingdom Come: Deliverance II
Kingdom Come: Deliverance II är en spännande Action RPG bland inbördeskrigets kaos i 1400-talets Böhmen. Du är Henry av Skalitz, en vanlig man som gör ovanliga ting, fångad i en gripande historia om hämnd, svek och upptäckande när han åker på en pisk resa ”från en ödmjuk smedja till kungarnas hov”, då han söker efter sitt syfte i denna vackra men brutala medeltida värld. Upptäck medeltida Europa i en öppen värld, från livliga gator i staden till frodiga skogar genom ett oförglömligt äventyr fyllt av action, spänning och förundring. INNEHÅLL En historia om kärlek och hämnd Lev livet genom Henrys ögon och handlingar, en ung man som söker hämnas sina mördade föräldrar. Hans historia, illustrerad med över fem timmar fantastisk filmatisering, tar honom från en blivande krigare till rebell, och hans vägar korsas av karismatiska karaktärer och oförglömliga äventyr, då han går emot Ungerns kung, Sigismund den röda räven och hans förskräckliga allierade. En äkta RPG-upplevelse Dina handlingar formar Henrys öde och hur världen reagerar på honom. Anpassa hans utseende, färdigheter och utrustning fritt medan du tar en moralisk ståndpunkt till händelserna runt dig. Res runt och engagera dig i unika aktiviteter som smide och bågskytte, för att fördjupa dig i den här livliga regionen i Europa som kommer att minnas dina handlingar, för evigt. Lev ett medeltida liv Det här fantastiskt autentiska återgivning av 1400-talets Böhmen låter dig uppleva den här fantastiska omgivning som aldrig förr. Gå vilse i en vidsträckt stad, samarbeta med bönder och tala med adeln medan du utforskar en vidsträckt och rik landsbygd med tavernor, badhus, slott och mer. Autentisk strid i första-person Känn stålets kraft och inre strid när du delta i spännande realtidsstrider. Det finns en rad olika autentiska vapen och kampstilar för att passa alla spelare. Till fots, till häst eller smygande kan du specialisera dig i elegant fäktning, brutala trubbiga vapen eller dödliga avståndsattacker.