Super Evil MegacorpAction och äventyr
Unleash the Turtles and their friends in a quest to rescue Splinter from the Foot Clan! In Splintered Fate, brace yourself for fast-paced, roguelike action where no two runs are the same. With randomized power-ups, room layouts, and boss modifiers, the excitement never ends. Take control of all four Turtles, each wielding unique powers, and team up with friends for bodacious co-op gameplay on both Campaign and Arcade modes. Explore iconic NYC locations, upgrade your Turtle powers, and prepare to face off against formidable enemies. SLASH CHARACTER DLC - 5 new artifacts - New playable character: Slash Add Slash to the lineup– he’s big, he’s powerful, and he…loves candy? Use his claw and sheer strength to take down anyone in the way. Play with 5 new Artifacts while stomping through enemies with this latest playable character in TMNT: Splintered Fate. With thrilling combat and endless challenges, Splintered Fate promises to keep you engaged in the FIGHT, ADAPT, REPEAT portal loop. Be ready to restore peace to the city!