Golf With Your Friends
Varför ha vänner om inte för att spela Golf With Your Friends? Inget är utom räckhåll på de här banorna med fartfylld, spännande minigolf för upp till 12 spelare! Utvalt innehåll: Flerspelarläge för 12 spelare! Se till att dina färdigheter är på topp när du ska slå ut 11 andra golfare i flerspelarläget online. Temabanor! Bli proffs i piratskeppet, utkämpa krig på maskbanan eller sikta på att slå en albatross i det forntida temat. Extrakrafter! Sätt vänskapen på peggen när du snärjer dina kompisars bollar i honung, is, eller förvandlar dem till klossar. Tre spellägen! Spela klassisk minigolf, slå för par i ringar eller byt ut hålet mot ett hockeymål. Anpassningar! Gör fairwayen till en catwalk med snygga hattar, ballonger och bollspår!