Ultimate Games S.A.Simulering
Detta paket innehåller två spel: Infection Free Zone och I Am Your President. Infection Free Zone Välj vilken verklig region som helst i världen. Välj din operationsbas och bygg sedan om och anpassa de omgivande byggnaderna för att skapa en självförsörjande bosättning. Ta ledningen över en grupp överlevare och försvara din zon mot de smittade när natten faller! I Am Your President Ta rollen som den fiktiva presidenten i USA och fatta beslut som formar landets framtid. Hantera inrikes- och utrikespolitiken, hantera oväntade händelser och balansera olika politiska gruppers intressen.