Watch Dogs Legion
Rekrytera vem som helst till din motståndsrörelse och hacka, infiltrera och slåss för att återta ett London som i en snar framtid står vid ruinens brant. Welcome to the Resistance. Rekrytera och spela som vem som helst i staden. Alla du ser har sin unika bakgrundshistoria, personlighet och uppsättning färdigheter. Hacka beväpnade drönare, skicka ut spindelrobotar och besegra fiender med en AR-mantel. Utforska en massiv öppen värld med Londons alla sevärdheter och många roliga sidoaktiviteter. Ta motståndsrörelsen ett steg längre och kämpa med dina vänner i nya uppdrag online.