AereA
Världen behöver dig! AereA är ett actionrollspel med musiktema där du spelar som en av Stormäster Guidos lärjungar och utforskar Aezir, en svävande ö som har brutits i bitar. Ditt uppdrag är att återföra de nio uråldriga instrumenten för att återställa balansen och skapa fred i världen. Du måste ta dig fram genom alla delar av de splittrade öarna, slutföra uppdrag, lösa pussel, besegra bossar och upptäcka sanningen bakom öarna. Klarar du av att återföra de nio uråldriga instrumenten?