Ball Ascend
Ball Ascend är ett minimalistiskt, snabbt och lättspelat arkadplattformsspel. Styr en boll som automatiskt rör sig från sida till sida och tryck på skärmen för att få den att hoppa mellan plattformar och klättra högre och högre. Ditt enda mål är att nå toppen av nivån. Det låter enkelt, men varje hopp kräver precision, snabba reflexer och rätt timing för att trycka. Ett misstag kan få bollen att falla och tvinga dig att försöka igen. Med en-touch-kontroller, avslappnat spelande och plattformsutmaningar är Ball Ascend perfekt för snabba matcher och för de som gillar enkla, beroendeframkallande och lättlärda spel som är svåra att bemästra. Klättra, hoppa, övervinna varje plattform och nå toppen. Hur långt kan du gå?