Spike Bounce
Spike Bounce är ett oändligt arkadspel med reflexer, hastighet och skicklighet. Kontrollera bollen, växla mellan arenans sidor, undvik spikarna och försök att uppnå högsta möjliga poäng allt eftersom utmaningen blir allt svårare. UNDVIK SPIKARNA OCH ÖVERLEV SÅ LÄNGE DU KAN! Med varje drag kommer dina reflexer att sättas på prov. Spelet börjar enkelt, men ökar i hastighet och svårighetsgrad allt eftersom du går framåt. SAMLING STJÄRNOR, LÅS UPP FÖREMÅL OCH SLÅ DITT REKORD! Samla stjärnor under spelets gång och använd dem för att låsa upp nya föremål i butiken. Ju längre du kommer, desto högre blir din poäng och desto större blir utmaningen. HUR LÄNGE KAN DU ÖVERLEVA? Testa din skicklighet i ett oändligt spel med bollundvikning, hinderundvikning, snabba reflexer och höga poäng. Spela igen, förbättra ditt rekord och försök att gå längre och längre i Spike Bounce.