Pets Survivors
Slå tillbaka vågor av monster som hund, katt, kyckling eller andra upplåsbara ludna och fjäderklädda vänner! Husdjuren blir vilda i ett arenaskjutspel med roguelike-inslag där ingenting annat än överlevnad räknas! Välj 1 av 14 spelbara husdjur – vart och ett med unika färdigheter och statistik – när de ställs mot horder av fantasy-monster som slajm, stengiganter, enorma insekter, köttätande växter och mycket mer, allt presenterat i retroinspirerad pixelkonst ur ett fågelperspektiv. Välj med omsorg bland ett dussin startvapen och välj sedan en bana från de områden du har låst upp. Slå ut vågor av fiender samtidigt som du strategiskt håller dig på säkert avstånd från faran. Gå upp i nivå och välj uppgraderingar mitt under striden, allt som förberedelse inför den stora slutstriden mot bossen. Om du lyckas sparar du de mynt du har samlat in för att köpa permanenta förmåner, vilket ger dig ett rejält överläge inför nästa strid!