Asteroid Strike
Ge dig in i rymdstriden och möt en intensiv strid mot asteroider och fiendens skepp. Styr ditt skepp med precision, bemästra trögheten, skjut non-stop och överlev så länge som möjligt för att uppnå en ständigt ökande poäng. FÖRSTÖR ASTEROIDER OCH FIENDENS SKEPP! Möt faror på alla sidor, sikta dina skott och skjut dig igenom explosioner och rymdskrot. BEMÄSTRA TRÖGHETEN OCH KONTROLLERA DITT SKEPP! Vänd, accelerera och ändra din bana för att undkomma hinder och behålla kontrollen under strid. ÖVERLEV OCH SLÅ DITT REKORD! Testa dina reflexer i ett snabbt rymdarkadspel med skjutning, asteroider, fiendens skepp och ökande svårighetsgrad.