Splash of Color: Complete Edition
Sätt ihop ljusa, färgglada bilder genom att byta plats på brickor och lösa spännande pussel. Se hur mönstren förändras, färgerna faller på plats och bilderna sakta avslöjas medan du spelar. Hoppa in, gör några byten och se hur färgerna smälter samman. Funktioner: - 184 stora och små pussel att lösa - Enkel och tillfredsställande pusselmekanik. - En livfull och färgglad estetik! Se hur färgerna faller på plats!