Ori: The Collection
Två prisbelönta spel i en och samma samling: Ori and the Blind Forest: Definitive Edition och Ori and the Will of the Wisps. Led en modig liten ande på ett känslomässigt äventyr genom Nibels och Niwens vackert handritade världar. Här väntar spännande strider, kluriga pussel, gigantiska bossar och riktiga nagelbitare till flyktsekvenser. Som om inte det vore nog får spelet en extra dimension av den stämningsladdade orkestermusiken.