Norse God Skin Pack
Klä ut dig till en asagud och visa fienderna vem som är boss: DIN HAMMARE! Detta extramaterial innehåller: Huvudskydd (bevingad hjälm). Ett vapen (stridshammare). Ett husdjur (korpen Hugin). Dessa objekt ger din karaktär olika bonusar. Vapnen kan uppgraderas. Objekten i extramaterialet hittar du i din personliga kista i Kovacs bunker.