Detta Training Set gör omedelbart Ninjutsu-karaktärer, hemliga tekniker och föremål (inklusive för Training Rank 5) från säsongspass 3 tillgängliga för din avatar att lära sig utan att du behöver samla Training Points genom att spela. ■ Karaktärer i säsongspass 3 ● Training Rank-belöning x5 - Kakashi Hatake (Double Sharingan) - Neji Hyuga - Shisui Uchiha - Naruto Uzumaki (Last Battle) - Boruto Uzumaki (Karma) *När du köpt DLC:t kan föremål hämtas från din presentlåda i värdshuset. *När du köper detta Training Set får du endast tillgång till Ninjutsu, hemliga tekniker eller föremål från DLC-karaktärer som du har köpt. Om du köper någon av de angivna mästarnas Special Master-Ninjutsu Training efter att ha köpt detta Training Set får du tillgång till dessa karaktärers Ninjutsu, hemliga tekniker och föremål. *Att köpa detta Training Set ökar inte din Training Rank för uppräknade mästare.