Monster Sanctuary
Bemästra Monster Sanctuary! Utforska Monster Sanctuarys Metroidvania-inspirerade värld och ta hjälp av dina monster i och utanför strid! Använd deras unika färdigheter för att flyga och rida genom världen, eller forcera dig förbi pussel. Det finns många sätt att ta sig an spelvärlden. Är du redo? Samla, utveckla och slåss! Ditt äventyr börjar med att du får välja ut en andlig följeslagare som hjälper dig ta dina första steg i världen och fånga det första av 111 monster. Sen är det upp till dig att kläcka, samla, utveckla och träna upp monster från hela världen! Alla monster har unika förmågor och färdighetsträd som låter dig anpassa dem i takt med att ditt lag växter sig starkare. Slåss i strategiska strider! Utför dina attacker strategiskt så att de blir så effektiva som möjligt genom att stapla dem och skapa förödande kombinationer. Testa dig fram och hitta synergier mellan dina monster. Ta dig an formidabla fiender och överlevnadsutmaningar och träna upp ett oövervinnerligt lag! Slåss i PvP-strider över hela världen! Visa vad du går för i onlineläget en mot en! Samla och träna monster, få ut det mesta av deras förmågor och ta dig an vänner och fiender i en episk kamp som handlar om att få dina monster att sist stå kvar! Flera spellägen ger ökad omspelbarhet! Aktivera och kombinera valbara Randomizer-, Bravery- och Permadeath-spellägena med den senaste uppdateringen och förvandla varje genomspelning till en fräsch och annorlunda upplevelse.