Just Cause 4 - Brawler Mech
Brawler Mech är byggd för att förstöra saker snabbt! Slå dig fram genom Black Hands fästen med Brawler Mechs kraftfulla slag. Denna mech har heller inga problem med att skada flygande mål tack vare sin flygande uppercutattack!