Aero The Acro-Bat: Rascal Rival Revenge
2002 års nya version av Aero the Acro-Bat är tillbaka och bättre än någonsin! Den nya versionen inkluderar förbättrade sprites, modifierade nivåer och färdigheter och en helt ny introduktionsscen i serietidningsstil. Den mäktiga och excentriske industrimagnaten Edgar Ektor har svurit att förstöra underhållningsvärlden som hämnd för att ha blivit förvisad från cirkusen när han var barn, sedan ett av hans spratt gick för långt och nästan tog livet av ett cirkusdjur. Han började med att invadera en lokal cirkus med sitt gäng av galna clowner och kidnappade alla cirkusarbetarna för att förstöra showen. Nu är det upp till Aero the Acro-Bat, cirkusens stjärna, att rädda sina vänner och sin flickvän Ariel, och stoppa Edgar Ektors galna planer så att showen kan fortsätta! Innehåll: * Spela genom 4 arenor med 5 nivåer vardera, inklusive nivåer med åkattraktioner * Använd Aeros akrobatiska färdigheter för att uppfylla målen på varje nivå och öppna porten till nästa nivå * Möt alla möjliga typer av tokiga fiender * Välj mellan den engelska och den japanska versionen * Spola tillbaka-/turbofunktion: upprepa något tills du uppnår perfektion eller dra upp hastigheten * Spara status-funktion: spara var du vill och börja spela igen från exakt den punkten * Skärmfilter: välj mellan flera olika filter för att modifiera spelets utseende (retrostil-monitor, svartvitt osv.) * Galleri: ta en titt på bilder från det ursprungliga spelets illustrationer, affischer, boxdesign osv. * Fuskfunktion: aktivera flera fusk som kommer att göra saker och ting lättare (obegränsad energi, obegränsade liv, osårbarhet osv.)