5,000 Karma Embers
En bonus med Karma Embers som kan användas för att låsa upp hjältar (Heroes) i Hall of Bonded Souls. Dina Karma Embers kan hämtas efter att du har sett de första resultaten i spelet. Obs! Det här innehållet kan gå att hämta gratis eller köpa vid ett senare datum.