500 Rogue Bucks
500 Rogue Bucks i Rogue Company. Rogue Bucks kan användas för att köpa kosmetiska föremål som Wingsuits, Weapon Wraps och Rogue Skins – allt som behövs om du vill rädda världen och se snygg ut på kuppen!