5 000 Rogue Buckia
5 000 Rogue Bucks i spelet Rogue Company. Med Rogue Bucks kan du köpa extra kosmetiska föremål i spelet, som Wingsuits, Weapon Wraps, och Rogue Skins – allt du behöver för att se bra ut medan du räddar världen!