3on3 FreeStyle – Yuna Character Pack
Möt Yuna, den blyga men ostoppbara nya stjärnan! Följ med henne på Fox Court för att upptäcka basketens ultimata glädje! Detta paket inkluderar: - Karaktär - Yuna - Guldkortsbiljett x5 *Om det köps kan paketet inte återbetalas eftersom det innehåller engångs-/engångsartiklar i spelet som inte kan hämtas. *Vid köp går paketet till meddelandeboxen. *Om du äger Character Pass byts Yuna ut mot 50 poäng när du öppnar paketet. *När du köper kan du inte köpa Yuna Efficient/Legendary Pack DLC.