3on3 FreeStyle – DJ Bagman Character Pack
"Har du träffat honom i drömmen? DayDream Courts fantastiska DJ är på banan! Möt vår nya legend, DJ Bagman och upplev hans drömlika lek! Detta paket inkluderar: - Karaktär - DJ Bagman - Guldkortsbiljett x5 *Om det köps kan paketet inte återbetalas eftersom det innehåller engångs-/engångsartiklar i spelet som inte kan hämtas. *Vid köp går paketet till meddelandeboxen. *Om du äger Character Pass, DJ Bagman byts ut mot 50 poäng när du öppnar paketet."