3on3 FreeStyle – Blair Character Pack
Vilken härlig, ädel dam på banan! Möt Blair och upplev hennes eleganta basketspel! Detta paket inkluderar: - Karaktär - Blair - Guldkortsbiljett x5 *Om det köps kan paketet inte återbetalas eftersom det innehåller engångs-/engångsartiklar i spelet som inte kan hämtas. *Vid köp går paketet till meddelandeboxen. *Om du äger Character Pass byts Blair ut mot 50 poäng när du öppnar paketet.