3on3 FreeStyle - Beginner Starter Kit
"Ny i spelet? Startpaketet för nybörjare är här för att hjälpa dig komma igång med självförtroende! Fullpackad med viktiga saker för att öka dina tidiga framsteg! Detta paket inkluderar: - 2016 JIP YE Replica - 10 000 mynt - Temporary Ability Card Ticket (7D) **Detta presentpaket kan endast laddas ner under den begränsade perioden. Så missa inte!"