Ha turen på din sida med exklusiva Good Luck Pack – en kosmetisk samling i Fru Fortunas tecken! Paketet innehåller: - 1 Episk Mantel - 1 Episkt Vapenutseende - 1 Episk Gloria - 1 Legendarisk Familiar - 8 Sällsynta Emotes Låt lyckan och välgången le mot dig. *Det här paketet ändrar bara utseendet på din karaktär och utrustning, utan att påverka spelmekaniken.