3-pack med RP-boosters
RP-boostern är ett föremål till Resident Evil Resistance som gör att du får mer av spelvalutan Result Points. Det här paketet innehåller 3 RP-boosters. De kan användas före snabbmatcher för att dubblera antalet RP du får. Obs! Du kan ha max 9 999 RP-boosters; inga fler läggs till utöver det. * Det går inte att köpa RP-boosters i vissa länder på grund av lokal lagstiftning.