2064: Read Only Memories
Neo-San Francisco, år 2064. Ditt liv som hårt arbetande journalist pausas när världens första självmedvetna maskin, en ROM (Relationship and Organizational Manager) vid namn Turing, blir en del av din vardag. Tillsammans med den underliga lilla roboten kommer du att möta många färgstarka karaktärer och övervinna utmaningar i takt med att du avslöjar stadens hemligheter bakom framtidens sammanfogande av teknik och mänskliget. Kan du överleva i Neo-SF, eller kommer mysteriet förbli olöst?