2026 Uppgraderingspass
Om du köpte föregående års All‑Star Access Pass, uppgradera med Upgrade Pass till 2026 Access Pass till rabatterat pris! Förläng upplåsningsförmånerna för karaktärspasset version 2026! *Innehåll i paketet: - 2026 Karaktärspass Biljett - 100 Poäng - Valrätt till Tillväxtbox‑Biljett ×5 *Denna produkt är en artikel vars förmåner gäller direkt vid köp och kan inte återbetalas. *Karaktärsupplåsningsförmånerna för denna produkt utesluter begränsade/samarbetskaraktärer. *Förmånerna för denna produkt kan avslutas eller ändras utan föregående meddelande. *Om du redan innehar en produkt med samma förmåner, ackumuleras inte förmånerna. *Denna produkt kan endast köpas av de som köpte All‑Star Access Pass 2025.