10 Seconds to Win!
Ta dig till målet så snabbt du kan i ett plattformsspel som ger dig utmaningar som kräver hög precision och är tuffa men rättvisa! Ta dig an rollen som en smidig liten blond hjälte när han hoppar och springer mot ära och berömmelse i 10 Seconds to Win! Det här är ett plattformsspel som kräver hög precision, där du bara har 10 sekunder på dig att slutföra varje enskärmsutmaning. Spring, hoppa och rusa genom luften för att undvika spikar, snurrande sågblad och mer, då du försöker nå en prispokal på andra sidan nivån. Spelet har 100 nivåer, som gradvis blir allt svårare. Kan du slutföra dem i tid?