Emily Wants to Play Too
Emily vill också leka är ett riktigt roligt nytt horrorspel om överlevnad vars mål är att jaga upp dig. Det är mycket större än det ursprungliga spelet med nya karaktärer, nya spel, bättre grafik och massor av nya sätt att skrämma livet ur dig! Klockan är sju en fredagkväll och du är på väg för att leverera en beställning. Nästa anhalt är någon slags anläggning som undersöker brott. Det du inte vet är att tre väldigt konstiga dockor nyligen fördes hit för att bearbetas och förvaras. Det är inga vanliga dockor; de är egensinniga. Dockorna har jobb att göra och de håller på att samla ihop nya vänner. Du är bara där för att leverera en smörgås men dockorna kan inte låta ett vittne överleva. Din kväll är på väg att förändras till det sämre. Det kommer att bli ett av ditt livs underligaste och mest skrämmande nätter. Utforska kontoret, undvik dockorna, undvik deras vänner och leta efter en utväg. Emily kommer att sluta sig till det roliga innan kvällen är slut, för Emily vill också leka!