Deluxe Edition innehåller grundspelet och Deluxe Pack: - Kronos Pack: 5 episka rustningsdelar, 1 episkt vapen, 1 episkt riddjur - Herald of Dusk Pack: 5 sällsynta rustningsdelar, 1 sällsynt vapen - Capricornus Naval Pack: 1 skeppsdesign, 1 besättningstema - Tillfällig XP-boost - Tillfällig Drachmas-boost Segla till antikens Grekland och förändra dess öde i det här actionäventyret. Utkämpa brutala strider på land och till havs, gå från utstött till legendar och avslöja hemligheter om ditt förflutna. KÄMPA SOM SPARTANKRIGARE Ge dig ut på din egen odyssé i en värld som står på kaosets rand och bli en legendarisk spartanhjälte som bekämpar mytologiska varelser längs vägen. Kasta dig in i episka strider mellan Sparta och Aten i slag med 150 soldater per sida. RES TILL ANTIKENS GREKLAND Utforska vilda landskap, livliga städer och ikoniska historiska platser. Segla över skimrande hav, bestig storslagna berg och upptäck en civilisations hjärta. VÄLJ VÄG Dina val formar världen runt dig. Spela i en levande värld som reagerar på varje beslut du fattar – ingå allianser, starta konflikter och avgör karaktärernas öden. Anpassa din utrustning, ditt skepp och dina specialförmågor för att bli en legendar.