TRIALS OF THE BLOOD DRAGON + TRIALS FUSION AWESOME MAX EDITION
Det här paketet innehåller Trials of the Blood Dragon och Trials Fusion Awesome MAX Edition. TRIALS OF THE BLOOD DRAGON Året är 2019. Roxanne och Slayter, barn till den legendariske Rex Power Colt, är på väg till fjärde Vietnamkriget för att rädda friheten och världen. Upptäck en maffig enspelarupplevelse med en unik kombination av Trials precisa, fysikbaserade tävlingar det inte riktigt lika precisa skyttet, och Blood Dragons neondränkta röjaraction. Framtiden är tillbaka. Är du redo? TRIALS FUSION AWESOME MAX EDITION Innehåller: - Spelet Trials Fusion - Season Pass med 6 DLC-paket (Riders of the Rustlands, Empire of the Sky, Welcome to the Abyss, Fire in the Deep, Fault One Zero, After The Incident) - DLC-paketet Awesome Level Max som innehåller 30 helt nya banor, 5 förar- och cykelanpassningar, massa nya redigerarföremål.