Bloody Zombies
Bloody Zombies är en co-op brawler utformad för att spelas både online och offline. Utformat för 1-4 spelare. Kämpa mot de odöda i ruinerna av London med ett anpassat stridssystem och krossa en skrämmande mängd varierade zombier. CO-OP ONLINE OCH LOKALT - Stöder upp till 4 spelare på nätet eller soffan, i alla kombinationer. FRITT STRIDSSYSTEM - Kombinera attacker och lås upp nya förmågor. ENSAM ÖVERLEVARE - Välj en av 4 figurer att spela med, var och en med anpassningsbara förmågor. TA DIG AN DE ODÖDA - Kämpa mot en varierad mängd zombier genom att byta taktik för att matcha din motståndare. EN HEL KAMPANJ - Kämpa dig igenom resterna av Londons välkända gator och landmärken på flera nivåer.