Enigmatis 2: The Mists of Ravenwood
Det har gått ett år sedan händelserna i Maple Creek. Men de senaste månaderna har vår detektiv legat hack i häl på den demoniska prästen hon slogs mot förra året. Trots detta har han alltid lyckats ligga steget före. Hon hoppades kunna sätta punkt för jakten i norra Kaliforniens redwoodskogar. Men spåret kallnade, som så många gånger förut. Alla ledtrådar leder till den närliggande Ravenwood Park ...