Den Kosmiska Samlarutgåvan inkluderar: Grundspelet Shama Lama's Influencer Accelerator Program + Rewards HR Enforcer Deluxe-dräkten Soundtrack & Konstbok Genom att köpa detta paket inom den första månaden efter lansering låser du också upp följande belöningar: Bonus-DLC: Cinco de Mayo Trash Panda Suit Revenge of the Savage Planet är ett livligt och satiriskt actionäventyr i Sci-Fi-genren. Hoppa, skjut och samla dig genom färgstarka utomjordiska världar, medan du upptäcker ny utrustning och uppgraderingar samt olika dolda hemligheter.