Shalnor Legends: Sacred Lands
Detta spel är på engelska. Grundläggande förståelse för engelska språket behövs för att utvecklas i spelet. En ung tjej har rest till de heliga länderna. Inom denna rike kommer hon att möta många utmaningar, bekämpa farliga monster och lösa mystiska pussel. Många har kommit till detta land förut, allt i hopp om att avsluta den heliga rättegången, men ingen har lyckats! Kommer hon att misslyckas som de andra? Eller kommer hon att övervinna oddsen och återvända hem !? - Det finns 9 stora zoner att utforska tillsammans med grottor. - Prata med invånarna i landet för att uppgradera ditt redskap. - Brygg kraftfulla drycker och bär dom med dig. - Det finns många fiender, pussel och fällor.