Cross på supernivå! Monster Energy AMA Supercross-mästerskapets officiella spel är tillbaka i en fjärde utgåva, som är mer extrem än någonsin! Lägg i överväxeln för din Supercross-upplevelse med Special Edition som innehåller: - Hela spelet - Season Pass EN SUPERKARRIÄR Slira fram på vägen mot framgång i det nya karriärläget, som sätter din skicklighet på prov i kampen om mästartiteln! Lär dig nya crossfärdigheter i kategorin Future och finslipa dem och skaffa nya sponsorer i Rookie-kategorin. Bli ett sant proffs i Pro, där du får tänja gränserna för vad du kan göra med crossen och ta dig an de tuffaste motståndarna i 450SX-klassen. BYGG KÖRGLÄDJE Tänk kreativt med den nya byggaren, där du får skapa unika banor med komponenter baserade på officiella banor och dela dem med communityn. NYTT COMPOUND Utforska, ge dig ut på nya äventyr, träna och utmana dina vänner i ett nytt område med vackra ölandskap. Känn den där grymma adrenalinkicken! SUPERFÖRARE OCH SUPERBANOR Välj din favoritförare bland över 100 stycken i 450SX- och 250SX-kategorierna, och tävla i 11 arenor och på säsongens 17 banor. ANPASSA Över 100 officiella märken att anpassa crossar och förare med. Skriv din autograf på fordonet!